devaibettina 2011.02.25. 22:29

február 25

 na nézzük csak. 

 
Wandrille, Colombe, és Sophia
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
a héten szünet volt a gyerekeknek. Colombe, Pacome és egy unokatestvérük Franciaországból a Trinity egyetemen volt hazajárós táborban. Soline az apjával Párizsba ment orvoshoz, meg ki tudja még hova. Meg itt volt még az anyuka anyukája is, családot látogatni. 
Mikor anyuka mondta hogy jönni fog a mama, előre szólt hogy készüljek fel, nem normális, és majd úgy fog beszélni velem mint egy rabszolgával, meg hogy nem törődik semmivel meg ilyenek. Hát ehhez képest az eddigi vendégek közül vele voltam el a legjobban. Én nem mondom hogy teljesen komplett a nő, dehát 63 évesen milyen legyen? Egész jókat beszélgettünk...illetve ő beszélt én meg hallgattam, de akkor is..:D Na lényeg hogy nagyon pozitív csalódás volt. 
Milyen furi hogy ezek a gyerekek nagyszülő nélkül nőnek fel. Ezt a mamát egy évben egy hétre látják, a másiknál is csak évi két hetet töltenek a tavaszi szünetben. Pedig azért a nagyszülők azok mégiscsak a nagyszülők. Az enyémeim nélkül el sem tudom képzelni a gyermekkorom. Meg amúgy is, hiába más generáció, más világkép, sokat tanulhat tőlük az ember. 
És most hogy itt volt a mama meg az unokatestvér, végre rákényszerültem hogy franciául beszéljek. És rájöttem hogy egész sokmindent tudok már franciául is elmondani, már ahhoz képest amennyit akkor tudtam, mielőtt idejöttem. Sőt ma már az angol órán azt vettem észre, hogy a yes helyett oui-t mondtam. 
Na hát tökjól telt ez a hét, volt jósok szabadidőm, amit nagyjából Manóval töltöttem, aki pont szabadságon van.:) 
 
 
Zenészbácsik a grafton streeten
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
A hülye laptopom mindig kiírja hogy tele van. És tök idegesítő hogy képtelen vagyok megkalapálni. Azért várható volt hogy valami hasonló problémám adódjon, most hogy Gyuszi nincs a közelben..:( 
Aztán mit meséljek még?
Ja múlt hétvégén voltam házibuliban. Az tökjó móka volt. Kingáéknál került megrendezésre. Négyen laknak egy lakásban: egy lengyel, egy francia, egy német és egy brazil. Ez a négy nemzetiség volt jelen a buliban, plusz én és Klári képviseltük kis hazánkat. és hát, megtettük amit megkövetelt a haza, hogy úgy mondjam..:D Ez volt a legjobb buli mióta itt vagyok. Sőt igazából ez volt az első, ami már nálam is a buli kategóriába esik.:D Volt egy csomó idióta. Szeretem az idiótákat.:) 
Jaj meg múlt héten megvettem az első kaját amit tányéron adtak. Mert hát mindig spórolok, és sosem ettem még nem mekiben. Éppen ideje volt már. De van még egy csomó dolog amit meg kellene csinálnom míg itt vagyok. Meg egy csomó minden van ami már előre látom hogy nem fog összejönni. El akartam menni angliába, vagy skóciába, meg észak írországba is...ha már itt vagyok a közelben. Na de nem fogok. Majd a többit azért megejtem. Itt a tavasz, jóidő, nyomatni kell. Hogy mi a többi? Majd elmesélem, ha már megejtettem őket.:)
 
Éva és a desszert:)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  

A bejegyzés trackback címe:

https://becc.blog.hu/api/trackback/id/tr792691076

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása