devaibettina 2010.12.12. 14:31

dec.10

 Ezután a csöpögős szülinapi önnyalizás után nézzük miféle dolgok történtek velem azóta óta.

Ugye ott jártunk, hogy leesett a hó, így nem volt suli csütörtök-pénteken. Hogy miért, azt nem tudom. Mármint az oké hogy a hó miatt, na de otthon is esik hó és mégis van suli, szóval hát..mert írek. Ez nekem 2*12 órát jelentett, de egyszerűen nem tudok panaszkodni, mert egy az, hogy messze megéri a fáradtságot, hogy közelebb kerülhetek a gyermekikhez, kettő meg hogy most már tényleg egészen összecsiszolódtunk, úgyhogy többször élvezem a társaságukat, mint nem. Voltak nagy veszekedések, meg verekedések, de legalább annyi nevetés is volt mint sírás (szóval rengeteg). Jó volt az.:)

Szombaton találkoztam Kingával (lengyel au pair). Tea kertbe mentünk. Ez egy nagy, de legalábbis nem kicsi hely, aminek elkerített részei vannak, hogy a csend és nyugalom ölébe ülhessetek be a másikkal kivesézni az élet nagy dolgait. Tudom, hogy otthon is van ilyen, de nekem még új volt..:)

Vasárnap meg Manóval mentem el Wicklowba. Na hát oda azért mentünk hogy menjünk végre valahova ami nem Dublin. Ez a wicklow egy kisváros azt hiszem, a tenger mellett, egy órára Dublintól. Elbuszoztunk, aztán leszálltunk, aztán megnéztük a tengerpartot (itt meg kell említsem hogy: wáóóóóóóóóóóó:O), meg piknikeztünk a public wc előtt, aztán meg sétáltunk, meg sétáltunk, meg sétáltunk is asszem. Na tehát összeségében nem is volt más Wicklowban mint a tengerpart, de komolyan olyan szép volt, hogy az is igazán elég. Na szóval megvan a harmadik Írországi város ahol voltam. Volt még kettő másik is hogy az igazat megvalljam, de azok nem érnek, mert csak utólag derült ki hogy más városok, én azt hittem dublinban vagyok..:)

Wicklow

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hétfőn meg ugye szülinap. Úgy értem az enyém. Hát próbáltam úgy csinálni mintha nem lenne, úgyhogy az egész napomat a könyvtárban töltöttem. De mikor hazaértem, egy kis torta fogadott. Jajj olyan kis ari volt az anyuka hogy vette. Mondjuk még jó hogy vett, alapdolog, de azért na..ari volt. Meg el lett énekelve a Happy Birthday is, szóval a végére egész szülinapos fílingje volt a dolognak. Aztán meg ideültem a laptop elé..és hát mit látnak szemeim: az én Drága Anyukám is sütött nekem tortát. Most mondjátok, hogy nem nekem van a legjobb Anyukám a világon!!:):)

A hét további része a napirutin jegyében telt.

És íme itt a péntek este, szülők nélkül. Vasárnap jönnek, addig én vagyok a főnök. Hosszú hétvége lesz ez az biztos..

A bejegyzés trackback címe:

https://becc.blog.hu/api/trackback/id/tr682510854

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása