devaibettina 2010.10.18. 13:36

okt 17

 Szombat reggel Anyuka arra utaló jelekre ébredt, hogy a baba elment. Mindenki szörnyen megjiedt, de szerencsére kiderült, hogy semmi gond. Annyira aggódtam! És meg kell mondjam Anyuka végig olyan higgadt maradt, hogy igazán le a kalappal!! A jó hírnek a szülők annyira megörültek, hogy elhatározták, hogy nem várnak tovább, és elmondják a gyerekeknek. Szóval aznap még az átlagosnál is jobb kedvük volt. Kis cukikák voltak. Egyébként így az egész szombatom arra ment rá, hogy a gyerekekre vigyáztam, mert a szülők délelőtt a kórházban voltak, este meg elmentek mozizni. És bár hétvégén elméletileg nem dolgoznék meg sem fordult a fejemben hogy ez így nem oké. Eddig magam sem vettem észre, de egyre erősebb a gyanúm hogy megszerettem őket.:)JJ

A vasárnap meg szupervasárnapikus volt. A vasárnapok a legjobbak!:)J

És és és kaptam egy új ágyat. (A régiről nem is írtam, mert annyira dúrván szörnyű volt, hogy szégyelltem még megemlíteni is. tényleg.) És és és még annyira nagyon hideg sincs már a házban. Bizony akkor tudod csak igazán értékelni az ilyen apróságokat, ha megtapasztaltad milyen az, mikor az ágyad rugója szétszedi a hátad, vagy ha hetekig kabátban kell ülnöd a szobádban.

Ó és azt kihagytam, hogy azért anyuka beszélt rá, hogy karácsonykor menjek. Kifizetik a januári és a karácsonyi jegy különbözetét, mivel én főleg azért nem akartam karira menni haza, mert szörnyűdrága. Most abból a szempontból hogy ezt felajánlotta nagyon rendes kedves, de azért nem kell tőle elájulni, mert nagyon sok család alapból kifizeti a jegyeket, és azért sokszor több időre is mint egy hét. Na de azért meg lehet tapsolni anyukát meg apukát, mert végülis nekik köszönhetően megyek.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://becc.blog.hu/api/trackback/id/tr332380832

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása