devaibettina 2010.12.01. 21:48

december 1

Kedves Drága Katikám! Igaz tudod, hogy alig várom hogy lássam a szalcsis videót!? Mondjuk, élőben lett volna az igazi..:/

Péntek hajnal négykor kaparászásra ébredtem. A kandallóban volt valami, de legalábbis a környékén. Na hát mondom nem igaz, itt van egy egér a szobában. Először magamra húztam a takarót, gondoltam hátha nem vesz észre. De mivel továbbra is hallottam a kaparászást, összeszedtem minden bátorságomat hogy leugordjak az ágyról, és kirohantam a szobából. Aztán a szomszéd szobában még aludtam amennyit lehetett. Reggel felkelek…hát annak a szobának a kandallójában is kaparászott valami. Na mondom akkor ennyit az egér elméletről, ez valami más lehet. Aztán, kinéztem az ablakon és rájöttem: hócska kopogott a kandallókban.

Tél köszöntött Dublin utcáira. Bizony ám, olyan hórengeteg hullott ide, mint amennyi még sose nem! Emlékszem, hogy előadtam otthon hogy majd milyen jó kis enyhe telem lesz, hogy itt nincs hó, nincs fagy csak egy kis zápor- zivatar. Erre meg már novembertől jégbe fagy a város. Na de azt leszámítva, hogy az időjárás áthúzta a számításaimat, nem számít hogy havazik. Sőt, egész jó móka. Már hógolyóztam is, meg építettem hóembert. Azért is jó ez az au pairkedés dolog, mert néha megköveteli hogy visszamenj gyerekbe. Az pedig jól tud esni, higgyétek el. Próbáljátok ki ti is!:)

 

Egyébként itt még a havazás is más. Akármekkora vihar volt itt, én villámlást meg mennydörgést egyszer sem hallottam. Most meg alig van hóesés villámlás nélkül. Mégijet.. A hó meg gömbalakú. Mint valami mini hógolyó. Jó nem mindig, de többször olyan mint amolyan. 

Az meg, hogy az írek hogy fogadják, az is tök érdekes. Mert nekik – bár tavaly is havazott már egy kicsikét- mégiscsak nagy dolog, hogy hójuk lett. Úgy fényképezik, mint valami természetfeletti jelenséget. A havat is, meg itt felénk van egy csatorna, ami félig-meddig befagyott. Na a hídon komolyan mindenki megáll és fényképez.:D Na meg el lehet képzelni milyenek az útviszonyok ilyen időben, egy olyan helyen, ahol nincsenek olyan sószóróval meg hókotróval felszerelt hősharcos közutasok mint az ÉN APUKÁM. Ja meg itt garázsok sincsenek, úgyhogy általában mindenki az utcán parkol a háza előtt, szóval jópár centis hóréteget kell eltüntetniük ahhoz hogy egyáltalán kocsiba szálljanak. Valahogy van egy olyan érzésem is, hogy téligumi meg végképp nincs errefelé.

Ha hó van, akkor iskola nincs, úgyhogy holnap-holnapután úgy kábé 12 órázok. De ez már egyéni szoc. prob.

Puszi nektek, mindjárt megyek haza! (Amit egyébként – hogy a tévhiteket eloszlassam- igenis nagyon-nagyon várok!:))

Fú jó sokszor használtam a "hó" szót. Most ez így stilisztikailag nem klappol, na de annyi baj legyen.:D

A bejegyzés trackback címe:

https://becc.blog.hu/api/trackback/id/tr502487151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása