devaibettina 2010.12.07. 01:17

dec6

 20 év. Úgy telt el ez a 20 év akár egy pillanat, és ez nem valami költői túlzás. Tényleg. És elszörnyedek hogy ha belegondolok hogy még kétszer ennyi és már 60 vagyok, mert akkor mindjárt 60 vagyok, úristen még ne mááááááááááár!!!!

20 év után felteszi az ember lánya a kérdést: vajon jól csináltam?

Aki olyan maximalista magával szemben mint én, az soha semmilyen körülmények között sem gondolhatja hogy jól csinálta. Gondolhatja hogy „nem csináltam rosszul”, vagy hogy „ jó úton haladok hogy jól csináljam”. De hogy jól csinálta…sosem.

De tudjátok mit? Egy idegen országban egy idegen család házában szülinapozok egy zacskó csipsz meg egy csomag keksz társaságában. Éjfél van és fél hétkor kelek. És kiabálnom kell majd, meg lépcsőn rohangálni, meg feneket törölni, és mindehhez jó képet vágni. Úgyhogy a minimum, amit megérdemlek az az hogy beismerjem végre magamnak: jól csináltam. És jól csinálom. És jól fogom csinálni!

Köszönöm a köszöntéseket, sokat jelentettek!:) 

A bejegyzés trackback címe:

https://becc.blog.hu/api/trackback/id/tr222498523

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása