devaibettina 2011.01.15. 00:59

jan 15

Pálma hazamegy.

Pálma volt az, akivel neten ismerkedtünk meg, egy útitárs-kereső fórumon. Mindketten el akartunk menni. Nem azért mert rossz volt ott ahol voltunk, hanem valami másért. Pontosan nem tudjuk miért, de azt hiszem ugyanazért. El is határoztuk, hogy elmondjuk otthon. Először ő tette meg, aztán nagy nehezen én is. Jól kiborítottuk a szülőket, ők meg minket. És már nem sokon múlott hogy feladjuk, amikor jöttem az au pairséggel. Biztonság, kényelem, a szülők megnyugodhatnak, mi meg mehetünk világot látni. Így is lett. Ő Londonban, én meg Dublinban találtam családot, és ezzel el is váltak útjaink. Persze azóta is nyomon követjük egymás pályafutását, sőt még egyszer találkoztunk is, ha emlékeztek.

Ja és a blogírás is az ő ötlete volt, nélküle eszembe sem jut. Na jó talán eszembe jut, de akkor is, köszi PálmaJ

Szóval Spanyolországból hazaérve olvastam a blogjában (otoraitea.blogspot.hu) hogy hazamegy. Nem érzi már jól magát. Honvágy. Magány.

Tudjátok, nekem eddig még eszembe sem jutott, hogy haza kéne mennem. Lehet csak ez a hülye spanyol magánytúladagolás hozta ki, de azért egy pillanatra meginogtam. Hogy úristen mi a fenét csinálok én itt, összezárva ezzel a négy kis idiótával (pozitív értelemben), miközben most otthon kéne falnom a kötelezőket? Hajj, hát ki érti ezt, ha én nem.

Februártól kezdődik a következő félév, és én megint passzívba rakatom majd magam. Mert hiába nem tudtam választ adni arra, hogy miért vagyok itt, arra sem tudtam, hogy miért ne legyek itt, vagy hogy miért legyek otthon. Szóval hát. Itt maradok. És jóvanaz. Csak azt akartam még mondani…hogy hiányoztok nagyon, még ha nem is szajkózom állandóan. Veletek minden olyan paprikáscsirke ízű.:)

Most egy kicsit fáradt vagyok. Csak csütörtökig kell már kibírnom. Akkor elmegy a család hosszúhétvégézni. De addig a legeslegutolsó kedvességet türelmet és kitartást is ki kell facsarnom magamból. Aztán már minden rendben lesz. Csak kicsit pihennem kell.

A bejegyzés trackback címe:

https://becc.blog.hu/api/trackback/id/tr62584824

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Altamente recomendado Online site 2018.05.25. 09:35:02

Mennyit fogyaszt a számítógép? - Gépember naplója

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bibolyka 2011.01.15. 09:36:09

Szia Betti!

Te is hiányzol, és ha hazajössz csinálok neked paprikás csirkét! Kicsit lehangolt, hogy a spanyol utad nem úgy sikerült, ahogy szeretted volna, de szerintem az a tudat, hogy bejártad fél Európát csak kárpótol egy kicsit. Érezhetően fáradt vagy, tényleg pihenned kellene, pláne azok után, hogy 4 gyereket hoztál a le hegyről :). Remek csaj vagy és kitartó! Imádunk meg minden meg sok puszi...

*anya* 2011.01.15. 17:04:11

Hogyne lennél fáradt kislányom, mikor éjfél van. Feküdj le és pihenjél. Ilyenkor ne blogozzál, mert reggel meg korán kelsz!
Remélem tudunk majd beszélni!
Puszi, anya

devaibettina 2011.01.15. 19:52:20

De bátor vagy beszólogatni olyan messziről...:D

PooH86 2011.01.15. 23:49:45

Köszönöm szépen, hogy megemlítettél a blogodban.
Csodálom a kitartásod, a szorgalmad! Remek kiscsaj vagy! :)) Üdv, P.
süti beállítások módosítása