devaibettina 2010.10.21. 18:33

okt 21

 Éppen kezdtem azt érezni, hogy megtanultam kezelni a gyerekeket, beosztani az időm, elkapni a ritmust meg minden, és az utóbbi napokban már tényleg nem is voltam hulla mire végeztem. Na de ezt az újjonnan szerzett rutint nem mostanában fogom kiélvezni. Szülőék rám hagynak három gyereket péntektől hétfő estig, hogy a legnagyobbat elvigyék Spanyolországba a szülinapjára. Aztán pedig őszi szünet, ami azt jelenti, hogy nem lesz egy gyerekmentes órám sem egész héten. Persze 40 órát tervezett be nekem anyuka, de ő sem gondolhatja komolyan, hogy a négy gyerekből egy sem akar majd velem lenni miután lejárt a munkaidőm. Nem is az a baj hogy sok, hanem hogy nem lesz megfizetve ez a kis túlórás móka. Valahogy szívesebben fárad az ember, ha aztán meg van a látszatja. Na de mivel ez nem a gyerekek hibája, itt és most megfogadom, hogy ugyanolyan kedves rendes leszek így is, mint mindig. Legalábbis megpróbálom.:)

Ezután a hét után olyan edzett leszek, hogy gyerekjáték lesz ez a gyerek-játék. 

A bejegyzés trackback címe:

https://becc.blog.hu/api/trackback/id/tr812389140

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bibolyka 2010.10.24. 13:23:46

Kitartás! Szurkolunk itthonról! Szerintem valami túlóra pótlékot úgyis kitalálnak. :)
puszi
süti beállítások módosítása