devaibettina 2011.02.16. 23:32

február 16.

Apa:)!

https://www.youtube.com/watch?v=nO-blCE719Q&feature=related

Itt is szeretnék boldog születésnapot kívánni neked! És megköszönni hogy olyan nagyon jól viseled, hogy elkószáltam otthonról. Mert tudom én, milyen nehéz volt elfogadnod...lehet még mindig nem fogadtad el, de mégis ha más nem, úgy csinálsz mintha. És ez nekem nagyon nagyon sokat jelent!:) Szeretleeeeek!:) 

Ma elmentem az első angol órámra. Hát egész jó móka lesz, mondjuk annyi pénzért lehet is. Azt hiszem a csoportban én vagyok az egyetlen európai.:D Van vagy 10 ázsiai (kóreai, japán, meg kínai is talán), meg három brazil. Vagy a fene sem tudja, így az első órán nem sikerült mindenkit megfigyelnem. A tanár is jófej, meg fiatal. Élveztem.:) 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://becc.blog.hu/api/trackback/id/tr412666752

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása